
Fruugo je globálne online trhovisko, ktoré spája kupujúcich so širokou škálou výrobkov od maloobchodníkov z celej Európy. Spoločnosť Fruugo sa stala jednou z popredných online nákupných destinácií v Európe, ktorá ponúka milióny produktov od stoviek predajcov z celého sveta.
Obsah článku
Spoločnosť Fruugo.com zjednodušuje cezhraničné nakupovanie. Umožňuje nákupy od medzinárodných predajcov, vďaka čomu sa zákazníci nemusia starať o výmenné kurzy alebo náklady na dopravu. Poskytovateľ platformy Fruugo pôsobí ako obchodný zástupca maloobchodníkov a v ich mene schvaľuje predaj.
Ako vyzerá nakupovanie na Fruugo v praxi? Aké majú zákazníci skúsenosti s nakupovaním na tejto online platforme? Je Fruugo.sk naozaj spoľahlivým predajcom? Recenzie na Fruugo.sk ponúknu odpovede na všetky tieto otázky.
Fruugo recenzie – Modrykonik.sk
Recenzie na Fruugo.sk sa rôznia. Niektorí zákazníci nemali s doručením tovaru žiaden problém, iným zásielka nedorazila ani po stanovenej lehote. Názor na Fruugo si na základe týchto recenzií môže vytvoriť každý sám:
„Je to podvodná stránka a všetky veci tam majú z AliExpress. Celkovo sa mi na tom niečo nepozdáva, tak som radšej nezadávala údaje karty.“
„3x drahšie ako priamo cez AliExpress. V podstate tovar vôbec nemusí prísť, dodanie od 2 týždňov po x mesiacov, vrátenie peňazí 0 bodov, vrátenia/výmena tovaru bez šance.“
„Objednala som si tovar a bol doručený. Stránka sa mi spočiatku nepozdávala, ale nikde inde som nevedela zohnať konkrétny produkt, po ktorom môj syn túžil, tak som to riskla – a vyplatilo sa. Platba bola bez problémov, zásielka prišla cca za mesiac.“
„Fruugo je podvodná internetová firma ktorá neposiela tovar, ktorý si zákazník podľa obrázku a ponuky vyberie. Objednávku nezrušia, peniaze nevrátia. Odpovedajú len formou otázok. Na podstatné veci nereagujú ani do 48hod, ako sľubujú. Neodporúčam nákup na Fruugo. Ten istý tovar na Aliexpress je o polovicu lacnejší a jeho dodanie je 100% spoľahlivé.“
Je otázne, nakoľko je nákup na Fruugo legitímny a dôveryhodný. Fruugo recenzie na Modrom koníkovi sú pomerne rozpačité. Spoločnosť je len sprostredkovateľom medzi maloobchodníkmi a zákazníkmi z celého sveta, a tak sa môže stať, že nie každý obchodník bude jednať seriózne. Pri nákupe drahších položiek preto treba byť obozretný.

Ako funguje nákup na Fruugo?
Všetky výrobky zobrazené na stránke Fruugo predávajú nezávislí maloobchodníci tretích strán. Spoločnosť Fruugo nie je ani kupujúcim, ani predajcom týchto výrobkov.
Spoločnosť Fruugo je poskytovateľom platformy a obchodným zástupcom maloobchodníkov, ktorý umožňuje maloobchodníkom a zákazníkom realizovať transakcie. Fruugo koná ako obchodný zástupca len v mene maloobchodníkov, a nie v mene zákazníkov.
Spoločnosť Fruugo vyvíja maximálne úsilie, aby sa uistila, že výrobky, ktoré si zákazníci zakúpili na jej stránkach, sú kvalitné, spĺňajú požiadavky všetkých príslušných pravidiel a predpisov a vo všetkých podstatných ohľadoch zodpovedajú popisu výrobku.
Dodanie
Časové harmonogramy doručenia sú závislé od viacerých faktorov, vrátane spôsobu platby. Informácie o odhadovanom termíne doručenia sa zobrazia po kliknutí na sekciu „Doručenie“ na stránke produktu.
- Pri štandardnom vnútroštátnom doručení, ak je krajina predajcu a krajina doručenia rovnaká, trvá doručenie približne 2-5 dní od odoslania zásielky. Táto možnosť zvyčajne nezahŕňa sledovanie ani potvrdenie o doručení.
- V prípade štandardného medzinárodného doručenia, ak sa krajina predajcu a krajina doručenia líšia, trvá doručenie približne 5-14 pracovných dní od odoslania. Táto možnosť taktiež zvyčajne nezahŕňa sledovanie ani potvrdenie o doručení.
- Expresné vnútroštátne doručenie, pri ktorom sú krajiny predajcu a doručenia rovnaké, trvá približne 1-2 pracovné dni od odoslania a spravidla zahŕňa sledovanie a potvrdenie o doručení.
- Pri expresnom medzinárodnom doručení, ak sa krajina predajcu a krajina doručenia líšia, je odhadovaný čas doručenia približne 3-7 pracovných dní od odoslania. Táto možnosť zvyčajne zahŕňa aj sledovanie a potvrdenie o doručení.
Ak sú k dispozícii rôzne možnosti doručenia, výber môže byť uskutočnený počas procesu platby. Keďže ide o trhovisko, možnosti doručenia jednotlivých položiek v košíku sa môžu líšiť.
Treba brať na vedomie, že časové harmonogramy sú iba orientačné a nie je možné ich garantovať, najmä v prípade colného konania.

Aké výhody a sortiment produktov ponúka Fruugo?
Ponuka hodnoty pre maloobchodníkov aj nakupujúcich na Fruugo je presvedčivá vzhľadom na rastúci dopyt po nakupovaní online, globalizáciu maloobchodu a rastúci výskyt cezhraničných transakcií.
Fruugo zmierňuje zložitosť cezhraničného obchodu pre maloobchodníkov vďaka tomu, že:
- Poskytuje komplexné riešenie elektronického obchodu, ktoré zahŕňa generovanie dopytu až po organizáciu objednávok a služby zákazníkom.
- Spája obchodníkov s nakupujúcimi vo viac ako 40 krajinách.
- Prekladá zoznamov produktov do miestneho jazyka kupujúceho.
- Automaticky prevádza meny, čo umožňuje predaj v akejkoľvek mene, pričom maloobchodník dostane platbu vo svojej miestnej alebo preferovanej mene.
- Používa sofistikované stratégie digitálneho marketingu, ponuky a reklamy v rámci nákupných kanálov elektronického obchodu, vyhľadávače, krajiny a kategórie produktov na zvýšenie návštevnosti produktov maloobchodníkov.
- Aplikuje výpočet, uplatňovanie a výber medzinárodnej dane z predaja a DPH a v prípade potreby zabezpečuje platbu príslušnému štátnemu orgánu v mene maloobchodníka
Nakupujúci nájdu na webovej stránke Fruugo.sk široký sortiment vrátane týchto kategórií:
- oblečenie a doplnky
- zdravie a krása
- dom a záhrada
- dekorácie do domácnosti a vybavenie
- nábytok
- elektronika
- médiá, umenie a zábava
- športové príslušenstvo
- hry a puzzle
- príslušenstvo pre domácich miláčikov
- náradie a spotrebný materiál
Trh Fruugo obsahuje obrovský a rozmanitý sortiment obľúbených značiek a produktov, ktoré pochádzajú od predajcov z celého sveta.

Fruugo.sk
Poslaním spoločnosti Fruugo.sk je umožniť spotrebiteľom jednoducho a pohodlne nájsť a kúpiť výrobky z celého sveta, a to všetko na jedinej webovej stránke. Spoločnosť ponúka širokú škálu funkcií, ktoré pomáhajú zákazníkom nájsť hľadané výrobky:
- Široký výber výrobkov: Fruugo ponúka milióny výrobkov od stoviek predajcov zo 42 krajín. To znamená, že kupujúci určite nájdu výrobky, ktoré hľadajú, bez ohľadu na to, čo práve hľadajú.
- Konkurenčné ceny: Ceny Fruugo sú konkurencieschopné v porovnaní s ostatnými online predajcami. Spoločnosť tiež ponúka rôzne zľavy a propagačné akcie, ktoré pomáhajú nakupujúcim ušetriť ešte viac peňazí.
- Doprava zadarmo: Fruugo ponúka bezplatnú dopravu pri objednávkach nad určitú sumu. Vďaka tomu je nakupovanie v spoločnosti Fruugo ešte cenovo výhodnejšie.
- Jednoduché vrátenie tovaru: Fruugo umožňuje jednoduché vrátenie výrobkov. Spoločnosť ponúka bezplatné vrátenie väčšiny položiek – zákazníci môžu vrátiť svoje nákupy zadarmo u väčšiny predajcov.
- Bezpečné platby: Fruugo používa bezpečné platobné metódy na ochranu finančných informácií nakupujúcich.
Fruugo.sk je obľúbenou voľbou pre nakupujúcich, ktorí chcú nájsť najlepšie ponuky na výrobky z celého sveta. Vďaka širokému výberu, konkurenčným cenám a bezplatnej doprave je spoločnosť skvelou voľbou pre každého, kto hľadá jednoduchý a pohodlný spôsob nakupovania online.
Ako nakupovať na Fruugo?
Nákup na Fruugo sa v princípe nelíši od nákupu na iných e-shopoch. Postup je nasledovný:
- Vyhľadať produkty: Vybrať si tovar z kategórii alebo použite vyhľadávacie pole v hornej časti stránky.
- Prezrieť si produkty: Kliknúť na produkt, ktorý zaujme, pozrieť detailné informácie, obrázky a cenu.
- Pridajte do košíka: Ak sa človek rozhodne pre produkt kúpiť, klikne na tlačidlo Pridať do košíka alebo Kúpiť.
- Prejsť do košíka: Kliknúť na ikonu košíka v pravom hornom rohu stránky.
- Pokračovať k pokladni: Ak je zákazník spokojný s obsahom košíka, klikne na tlačidlo Pokračovať k platbe.
- Osobné údaje a adresa doručenia: Zákazník zadá adresu doručenia, kontaktné údaje.
- Vybrať spôsob dopravy: Zvoľte si preferovaný spôsob doručenia. Dostupné možnosti a ich ceny sa môžu líšiť v závislosti od predajcu a miesta doručenia.
- Vybrať spôsob platby: Fruugo akceptuje rôzne spôsoby platby vrátane kreditných a debetných kariet (Visa, Mastercard, American Express) a online platobných služieb ako PayPal, Klarna, Apple Pay, Google Pay a ďalšie. Dostupné možnosti platby sa zobrazia v pokladni a môžu sa líšiť v závislosti od krajiny.
- Skontrolovať a potvrdiť objednávku: Pred odoslaním objednávky si pozorne skontrolovať všetky zadané údaje a vybrané produkty. Ak je všetko v poriadku, klikne sa na tlačidlo Odoslať objednávku.
- Potvrdenie objednávky: Po úspešnom odoslaní objednávky by mal zákazník obdržať potvrdzovací e-mail s číslom objednávky a ďalšími informáciami.

Fruugo kontakt
Ak chce zákazník kontakt na Fruugo z dôvodu nedoručeného, poškodeného alebo nesprávneho tovaru, má možnosť využiť zákaznícky servis priamo na stránke Fruugo.sk. Vyplní svoje meno, emailovú adresu a napíše správu. Spoločnosť si vyhradzuje čas 48 hodín na odpovedanie na otázky zákazníkov.
Ak objednávka nedorazila, je potrebné skontrolovať svoje dodacie údaje:
- Odhadované dátumy doručenia možno nájsť v e-mailovom potvrdení o odoslaní.
- Je potrebné si skontrolovať e-mail s potvrdením o odoslaní a uistiť sa, že adresa doručenia je správna.
- Ak bola objednávka odoslaná pomocou služby sledovania zásielok, zákazník ma možnosť skontrolovať si svoje e-maily, kliknúť na odkaz na sledovací portál a skontrolovať stav doručenia zásielky.
Ak predpokladaný dátum dodania objednávky uplynul a položka stále nebola doručená, odporúča sa kontaktovať predajcu a informovať ho..
Ak chce zákazník kontakt na Fruugo.sk maloobchodníka, má na výber tieto dve možnosti:
- Navštíviť interaktívne centrum pomoci (kliknutím na spätnú stránku), odpovedať na niekoľko rýchlych otázok a poslať správu.
- Prihlásiť sa do svojho účtu Fruugo, prezrieť si svoje objednávky a kliknutím na „Zvýšiť dopyt na objednávku“ poslať správu priamo maloobchodníkovi.
Maloobchodníci by mali odpovedať do 48 hodín. Je nevyhnutné informovať maloobchodníka o akýchkoľvek oneskorených alebo chýbajúcich objednávkach v primeranej lehote.
Fruugo – vrátenie tovaru
Ak zákazník z akýchkoľvek dôvodov nie je spokojný, môže objednávku alebo ktorúkoľvek časť objednávky vrátiť a bude mu preplatená celá suma.
Vrátenie tovaru na Fruugo musí zaregistrovať bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní od zaregistrovania vrátenia tovaru a poslať tovar späť maloobchodníkovi podľa jeho pokynov.
Ak si zákazník objednal výrobky od rôznych maloobchodných predajcov, musí postupovať podľa pokynov pre vrátenie tovaru pre každého maloobchodného predajcu osobitne. Obchodník by mal vystaviť dobropis.